Skip to main content

Jest nam niezmiernie miło poinformować że w roku 2017 (a dokładnie w końcówce 2016) do grona naszych szanownych klientów dołączyła najbardziej znana rowerowa firma na świecie czyli Shimano. Współpraca zaczęła się od dwudniowej sesji zdjęciowej z udziałem zawodników sponsorowanych – triathlonistów, kadry zarządzającej, kadry handlowej oraz kadry szkoleniowej. Wszystko w siedzibie firmy Shimano, czyli zadanie z serii sesja zdjęciowa z dowozem studia na miejsce. Na pierwszy ogień poszli sportowcy którzy prezentowali na sobie odzież wyczynową, sprzęt sportowy oraz casual w sesji look book. Brief sesji zdjeciowej zakładał zrównoważony klimat, z lekką dozą szaleństwa w oświetleniu i pozach. Zdjęcia są wynikiem kompromisu: dynamikę i energię głównego tematu sesji należało połączyć z mocnym ale przystępnym klimatem światła. Efekty poniżej.

Kolejnym zadaniem było wykonanie reportażu fotograficznego w nowo powstałym centrum szkolenia serwisowego. Na potrzeby sesji zaaranżowano „szkolenie zerowe”, czyli próbę generalną na kilka tygodni przed otwarciem Centrum dla wszystkich klientów. Zależało mi żeby reportaż był bardzo naturalny, dlatego w miarę możliwości starałem się być „niewidzialny” dla otoczenia. Ku mojej uciesze po krótkiej chwili bohaterowie kadrów zapomnieli o mojej obecności oddając swoją uwagę temu co mówił prowadzący szkolenie Aureliusz Płonka. Zdjęcia poniżej.

Nie byłbym sobą gdybym do sesji nie wprowadził niestandardowego elementu. Tym razem skusiłem się na mój ulubiony patent z odpinanym obiektywem, czyli free-lensing. Opisywałem ten temat szeroko na łamach magazynu Foto, teraz pokażę jak można tego użyć w komercyjnej sesji.

Czym byłaby sesja firmowa bez zdjęć kadry… Lepiej nie odpowiadać na to pytanie. Klasyczne portrety dla Zarządu, „kadr amerykański” dla Handlowców. Wybrane zdjęcia poniżej.

Na koniec panorama siedziby firmy.

panorama_small

Łukasz Pawlak

Author Łukasz Pawlak

More posts by Łukasz Pawlak

Join the discussion One Comment

Leave a Reply