Jest nam niezmiernie miło poinformować że do grona naszych szanownych klientów dołączyła najbardziej znana rowerowa firma na świecie czyli Shimano.
Współpracę rozpoczęliśmy od wykonania reportażu fotograficznego w nowo powstałym centrum szkolenia serwisowego. Na potrzeby sesji zaaranżowano „szkolenie zerowe”, czyli próbę generalną na kilka tygodni przed otwarciem Centrum dla wszystkich klientów. Zależało mi żeby reportaż był bardzo naturalny, dlatego w miarę możliwości starałem się być „niewidzialny” dla otoczenia. Ku mojej uciesze po krótkiej chwili bohaterowie kadrów zapomnieli o mojej obecności oddając swoją uwagę temu co mówił prowadzący szkolenie Aureliusz Płonka. Zdjęcia poniżej.
Kolejnym zadaniem było wykonanie sesji zdjęciowej z udziałem zawodników sponsorowanych – triathlonistów. Sportowcy prezentowali na sobie odzież wyczynową, sprzęt sportowy oraz casual w sesji look book. Brief sesji zdjęciowej zakładał zrównoważony klimat, z lekką dozą szaleństwa w oświetleniu i pozach. Zdjęcia są wynikiem kompromisu: dynamikę i energię głównego tematu sesji należało połączyć z mocnym ale przystępnym klimatem światła. Efekty poniżej.
Czym byłaby sesja firmowa bez zdjęć kadry… Lepiej nie odpowiadać na to pytanie. Klasyczne portrety dla Zarządu, „kadr amerykański” dla Handlowców. Wybrane zdjęcia poniżej.
Na koniec panorama siedziby firmy.
Piękne kadry 🙂 Dobra sesja 🙂